Nyårs helgen

Min helg har varit toppen! Det blev en mysig kväll hos mamma och pappa med släktningar och vänner på nyårsafton. Lagom kväll med god mat och smällare och champagne på tolvslaget. Wilma sov i vagnen med hörselkåpor när det smällde som mest så hon brydde sig inte om alla smällare och allt oljud.


Våran älskling, tänk att hon redan är ett halvår!

Vi sov kvar hos mamma och pappa eftersom vi somnade i deras soffa och vaknade halv tre. Och sen fastnade vi hos dom idag, länge sen vi bara var med min familj. Efterlängtat och mysigt! Vi gick en långpromenad i halkan och sen träffade jag min bästa vän en sista gång innan hon åker hem imorgon. Jag hatar Luleå och önskar att det inte låg så jävla långt bort!

Wilma sover så nu ska vi mysa i soffan och äta morötter. (Istället för onyttigt godis!) Yes vi är duktiga! Hejjahejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0