Det har verkligen varit riktigt jobbigt under en lång tid. De vänner som jag trodde skulle finnas för mig fanns inte när jag behövde det som mest. Det tråkiga är väl att folk tror att man blir nunna när man skaffar barn och pga det tappar man kontakten. Men det är inte därför jag har mått dåligt, jag har bara haft en svacka i mitt liv då allting har känts skit jobbigt! Lite tråkigt, för jag lovar att jag finns där för mina vänner. No matter what!

Men jag mår redan mycket bättre. Jag har för det första en underbar sambo som verkligen vet vad jag behöver för att må bra och så har jag en dotter som jag älskar oändligt mycket! Den kärleken som finns mellan en förälder och ett barn, det går verkligen inte att beskriva hur mycket man älskar sina barn!! Och det finns egentligen ingen anledning att må dåligt. Jag har ju allt man kan önska sig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0