stolt mamma

Jag sitter och diggar till Veronika Maggio! Det var länge sen nu, men vi har äntligen hittat tillbaka till varandra.

Jag är så himla stolt över min favoritdotter, när man frågar henne "vart är lampan Wilma?" Då tittar hon upp på lampan och ser riktigt nöjd ut! Det är ju skitkul. Vad stor tjej jag har! Det var Elin som gav mig tipset och nu förtiden vet Wilma vart lampan är när man frågar henne. Man blir ju så himla stolt över deras ändå ganska så små framsteg! Roligt att se hur dom utvecklas.

Det var ju alla hjärtansdag igår, vilket vi inte firar egentligen. God mat fick det iaf bli och så fick jag rosor, choklad och en nalle av Krille. Precis så som det ska vara när man firar alla hjärtans dag! Jag hade köpt en present åt Krille, bara för att visa att jag älskar honom. Kan inte skriva vad jag köpte eftersom jag har glömt att ge honom den! Absolut inte okej och jag skäms ihjäl! Vi som inte firar allahjärtansdag kommer istället fira det i två dagar i rad och låtsas som ingenting har hänt. Jag kommer iaf låtsas som det regnar, men jag undrar vad han kommer säga när jag kommer smygandes med min present en dag för sent..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0