knak

I morse sa det knak i min rygg och efter det kan jag knappt röra mig. Vilket också betyder att jag inte orkar lyfta Wilma. Som tur är så slutar Wilmas pappa lunch och dagen är räddad!

Jag ska försöka ta tag i både de ena och det andra idag. För det första så måste jag nog ta tag i mitt körkort igen, kanske dags att börja läsa körkortsboken och göra lite tester på internet för att friska upp minnet lite! Sen så är jag inskriven på AF nu. Dags att börja jobba snart! Jag klarar verkligen inte att vara hemma mer, till att börja med så ska jag försöka börja jobba halvtid. Och därför måste jag nog sätta mig och skriva ett cv och lite grejer. Och ikväll ska ju min fästman ta med mig på bio, det var verkligen år och dagar sen vi var på bio senast. Jag vet inte vilken film vi ska se, men jag har mina aningar. Det går en film nu som jag har tjatat om så jag hoppas att det är den filmen jag tror!

Eftersom jag är "lyxfru" så får jag skjuts till doktorn sen! Och efter det så måste vi fortsätta slänga och rensa  grejer här hemma (om min rygg tillåter det vill säga). Man samlar på sig en hel del skit under ett år!
Jag längtar så grymt mycket efter att flytta till den nya lägenheten, det blir som en nystart på livet. Om jag fick bestämma så skulle vi flytta idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0