jag är så lycklig med mina två!

Wilmas nya grej är att smacka med munnen, gör man som hon så skrattar hon bara och smackar ännu mera. Sen säger hon papa-papa-papa. Helt underbart gulligt! Och man längtar ju bara tills hon börjar säga mamma istället men jag jobbar på det! När hon ser våran hund säger hon vo-vo-vo!
Wilma och hennes pappa är det finaste som finns!




Mammas lilla hjärta <3






Det finns tider i livet då man bara känner att allt liknar skit. Som tur är så har jag en underbar sambo som vet hur han ska ta hand om mig när jag mår dåligt. Igår åkte bara han och jag till Stockholm och gick på en gospel konsert! Skitfränt var det, jag har aldrig varit på det förut och jag kan väl säga att jag inte är något fan av gospel heller men det var riktigt roligt! Efter det träffade vi mamma och mammas kompis som varit med och sjungit i gospelkören, vi gick och åt mat innan vi åkte hem igen. Wilma sov över hos sin morfar. Hon älskar verkligen att vara hos sin mormor och morfar, hon brukar till och med gråta när vi kommer och hämtar henne. Så det känns helt okej ibland när hon sover över hos dom!

Det är inte slut på Krilles och mitt lyxande än för imorgon ska han bjuda med mig på bio. Egentligen var det tänkt att han skulle överraska mig med det i lördags, men nu var jag så sugen på att åka till stockholm så vi går på bio imorgon istället! Jag har verkligen hittat killen i mitt liv, tänk att vi är förlovade, har varit tillsammans i snart fem år och har barn. Det trodde jag aldrig när jag först såg honom, även om de var det jag önskade! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0