godnatt inlägg

Jag gissade alldeles rätt angående vilken film vi skulle se igår, vi såg på änglagård 3 och det var väl inte världens bästa film kanske, men den var mysig! Sällskapet var var för mig det viktigaste, såklart.

Josefin och jag träffades idag för första gången på flera månader, vi fikade på Java och snackade lite skit i några timmar. Sen vidare hem till Krilles syster som fyller år idag! Grattis Grattis!

Imorgon kommer min favorit mormor hit på förmiddagen, har inte träffat henne på ett tag då hon och morfar åkte med samma plan till teneriffa som vi kom hem med. Ska bli mysigt att träffa henne igen. Hon brukar komma hit ungefär en gång i veckan när hon är hemma, så det har varit ganska tomt här hemma utan min mormor! Vi är nästan som bästisar hon och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0