29september

Våran bebis blir tre månader idag, stora tjejen! :)<3

Igår köpte vi en ny barnvagn. En brio sing, den verkar vara jättebra. Vi gick en sväng inatt för att testa om den fungerade och det gjorde den! Wilma fick sitt tre månaders vaccin igår, hon skrek massa och det såg nästan ut som hennes pappa ville slå bvc tanten där en stund. Som plåster på såret fick våran bortskämda bebis barnvagnen, men jag har hört att man inte kan skämma bort små bebisar.

Hon vägde 5955kg och var 63cm lång. Tiden går fort.. Snart är hon 18år och får springa på krogen ;)

Min underbaraste pojkvän kom hem med vackra blommor och en skvaller tidning åt mig idag. Sen fick jag några cider av honom. Man kan ju inte annat än att börja undra vad som hänt när han gör såna saker.. hah! Vi hoppas att han tycker om mig väldigt mycket och inget annat! :D

Nu ska jag ta mig tid att lägga ut massa bilder på världens goaste unge, Wilma Almestrand!


Våran coolaste tjej.


Wilma och morfar.


Wilmas favorit kanin "Ninen" som vi så fiffigt kallar den ;)


Man vill ju bara pussa på henne!


Här är hon grymt lik mig när jag var liten.


Fika med moster på sveas i kumla.



 
Wilma och pappa läser bok.


Japp, jag attakerar barnet.


Glad skitunge.




Den här ungen är det bästa som har hänt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förutom den 22 oktober 1992, fantastiska dag

2010-09-29 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0