8oktober

Jag ska försöka hinna med ett inlägg innan wilma vaknar. Idag provar jag att mobilblogga för jag vågar inte röra mig om wilma skulle vakna. Man kan bara ligga och titta på henne i timmar.. Mysigt som fasen är det. Ibland ler hon och ibland börjar hon tjuta. Jag tror att hon drömmer. Inatt har hon sovit tryggt mellan krille och mig och inga fler olyckor har inträffat. Idag har jag bestämt att jag ska få upp de gardiner jag har köpt, därför tycker jag att wilmas pappa kan komma hem och hjälpa mig fort efter jobbet för nu vill jag få det höstmysigt här hemma! Nu vaknade lillskorpan så nu ska jag göra mat åt henne. Spännande inlägg! Var bara tvungen att prova mobilblogga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0