28oktober

Två sylvassa tänder i wilmas nederkäke. Man får se upp med att stoppa fingrarna i hennes mun, jag är väldigt glad att jag inte ammar just nu..

Vi ska och träffa bvc idag, så uppdatering om vikt och längd kommer sen, och så har jag lovat Desse att lägga upp bilder på hallen. Så det kommer också upp i eftermiddag!

Jag tog med mig lilla syster och Krille till pacos igår. Inte alls lika gott som det brukar vara. Men det var mycket trevligt ändå. På fredag blir det utgång med syster för första gången, efterlängtat!!

Katterna ska nog få flytta. Till mosås. Det känns lite tråkigt, eller mycket tråkigt. Men dom kommer få det 100ggr bättre när dom slipper sitta inne hela dagarna.

Nu ska jag klä på Wilma och sen ska vi gå ut och gå med pappan i huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0