28oktober -uppdatering

Jag är sugen på chips och dipp.

Men först ska vi röja i lägenheten. Vi har ingen som helst lust att städa så vi försöker tagga oss själva med varsin alkoholisk dryck och bra musik! får se om vi blir mer sugna på att städa då ;)
tur att inte wilma förstår vad man gör än..

Bvc besöket gick bra, och vi fick ganska bra besked. Eller det verkar som vi kommer få bra besked, det ser ljust ut så att säga. hoppas hoppas! Wilma vägde ca 6,5kg och var 63cm lång. Sen var vi på marieberg. Jag köpte typ ingenting. Funderar på att boka en resa. LONDON! :) Wilma skulle älska det.. Krille också ;)

Nu ska jag försöka slita mig ifrån datorn, man är nog aldrig så fastklistrad som när man måste göra någonting man absolut inte vill. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0