11oktober

Eftersom jag har en liten sovande tjej i mitt knä, tänkte jag mobilblogga lite.. Vi var och kollade så olika ställen efter färg till hallen igår. Men det var riktigt svårt så vi tog med massa prover hem. Får se vilken färg det blir. Just nu orkar jag inte dra igång det projektet. Helst av allt skulle jag vilja flytta. Ikväll ska jag och krille på bio och sen ska vi ut och käka. Det var ett år sen vi var på cypern och förlovade oss. Tiden går så himla fort! Wilma ska få vara med sin mormor och morfar ikväll. Men hon känner ju dom ganska bra, så det känns bra att lämna bort henne till dom i några timmar. Nu ska jag ta med min bebis i vagnen och gå till ica, sen blir det nog en promenad när krille kommer hem. Jag ska försöka gå ner 5kg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0