6maj

Tiden går så mycket mer sakta när man börjar längta efter någonting och när man börjar räkna månader, veckor och dagar. Idag är det 65dagar kvar! Jag skulle nog behöva tänka på någonting helt annat för att det skulle kännas som att tiden gick lite snabbare. Jag ska till Bm på vanlig kontroll i eftermiddag och efter det ska krille och jag titta på barnbilstol, acta graco logigo S tror jag att den heter. Sen ska jag iväg och träna, med ny musik på min ipod! Så idag kommer det nog kännas som att tiden går lite snabbare. Men innan det ska jag göra soppa till lunch och kanske försöka plugga lite. Självklart har jag mer kvar att göra i skolan, ett prov och några uppgifter. Men sen ska jag banne mig också vara klar i skolan! Sen blir det ALDRIG mer skola för min del, det kan jag lova.

Jag kunde inte sova igår kväll. Vi la oss ganska sent, vid halv tolv och senast jag tittade på klockan var den tre. Krille gav mig konstiga svar i sömnen som han brukar göra om jag frågar honom om någonting, det är precis som han låtsas vara vaken för att inte vara otrevlig mot mig. Jag frågade honom om jag skulle kunna få dosan till tv:n. "Rabatt på dosan? vi har ingen jävla rabatt på dosan! Lägg dig och lägg dig!" fick jag som svar. HAH! Ibland undrar man vad som rör sig i huvudet.

Jag funderade på hur det ska bli med allt i framtiden, det kommer bli en så stor förändring i vårat liv. Det är spännande och jag vet att det kommer bli hur mysigt som helst, en egen liten familj! Men samtidigt så är man ganska rädd, iaf jag. Krille verkar mest förväntansfull och börjar till och med bli lite otålig. Jag är nog mest rädd när de gäller förlossningen! Jag skrämmer kanske upp mig själv mer än nödvändigt.

Det är fortfarande inte så mysigt och fint som jag vill ha det i lägenheten, killar verkar inte bry sig så mycket om hur det ser ut i ett hem. Speciellt inte min. Bara allt fungerar så är det väl skitsamma hur det ser ut? Jag har tittat i tidningar och på olika hemsidor för inspiration men nej! Jag får helt enkelt skriva in till sveriges fulaste hem om det ska bli snyggt här hemma. Frågan är ju om jag vill att just simon och thomas kommer? Dom skulle ju kunna måla tak, golv och väggar gula och då skulle jag nog inte vara nöjd då heller;) 

Lägger ut en bild på bilbarnstolen som vi förmodligen kommer köpa ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0