27maj

Det suger att sitta här dag ut och dag in. Det känns som att jag inte har gjort annat de senaste året. Jag vill inte vara ensam hemma mer, jag behöver sommar, min Krillekrull och bebis att krama på tror jag! Kan inte pappan till barnet få vara ledig och ta hand om mamman den senaste tiden under en graviditet? Det skulle vara skönt om man kunde få frukost på sängen varje dag, lite massage på ryggen när de gör så ont att man vill dö och lunchen serverad. Kanske en romantisk picknick någonstans och bara få njuta lixom. Det är mycket man måste hinna med innan Wilma kommer också, har vi gjort det och pysslat om varandra (han pysslar om mig) innan hon kommer, kommer vi bli världens bästa föräldrar! Jag lovar! Det ska bli underbart när bebisen har kommit och min man är hemma med oss. Lillfamiljen, kan knappt tro att det är sant. Känns som Krille och jag nyss träffades, ändå är det snart 4år sen!:)

Vid fyra ska vi åka och kolla om det finns någon dator kvar till mig på elgiganten eller på media markt. Alla verkar ha varit där inatt, så det kanske inte finns någonting kvar till lilla mig. Men man kan ju alltid hoppas! Jag har ingen aning om vad jag vill ha för någon, en som batteriet fungerar på kanske. Den datorn jag har nu fungerar batteriet i 6min utan sladd! Sen ska den ju självklart vara skitsnygg också. Min fästman "Dataexperten" får hjälpa mig.

Senare ikväll ska Krille springa grabbhalvan och jag ska stå efter kanten och heja på, han startar som nummmer 22 tror jag det var så han kommer vara i början och säkert vinna allting så bra kondition och så mycket som han har sprungit den senaste tiden;) (han sprang en gång förra veckan) 5km på 27min tycker jag är helt okej faktiskt, han kanske inte har så dålig kondition ändå? Han måste älska att jag skriver om han och hans kondition i min blogg!

Surstina är i farten idag. Hormonerna spökar tror jag..

Mormor och Morfar är och solar i Kroatien i två veckor, så jag och Krille kan få bo i deras hus hur mycket vi vill. Helgen kanske spenderas där, om det är bra väder! Grilla med mysigt folk och bara njuta av sommaren och det varma vädret tycker jag låter som en toppen idé, för det ska väl bli sommarväder i helgen?

Syster övertar lägenheten och katterna sålänge! Nästan som semester för Krille och mig att slippa lägenheten och katterna ett tag.

På Mvc säger dom att våran bebis kan titta ut när som helst, det skrämmer mig! Men efter v.34 klarar sig bebisen utanför magen och det känns ju tryggt, och dom kommer ta hand om mig när jag kommer in till BB och det känns ju också tryggt. Det blir tydligen så när man har min sjukdom, bebisen vill ut tidigare bla bla.. Jag lyssnade inte så mycket jag blev mest bara rädd och började fundera massor på hur det skulle gå om det sätter igång nu? Jag har inte sett en enda förlossnings film och jag är inte förberedd för 5öre. Jag som riktat in min på kejsarsnitt. Jag hoppas på att hon stannar kvar så länge som möjligt i magen så jag hinner förbereda mig lite iaf. Packa BB-väskan osv. Och sen hoppas jag att det blir kejsarsnitt!

lägger in en bild på min stora mage. Imorgon är jag i vecka 34! Tiden går extremfort. Snart är hon här, våran efterlängtade unge!



Kommentarer
Postat av: Sarah

åh, vad spännande det är! sjukt att tiden går så fort! och det suger att jag jobbar så mycket just nu! Annars hade jag kunnat ta hand om dig medans din man är på jobbet :p :)

2010-05-27 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0