25maj

Bebisen vägde 2040gram i fredags. Vi har nu sett skruttungen hela fem gånger på ultraljud och det är lika spännande varje gång! Nu är det bara 46dagar kvar! Och jag har gått upp 14,5kg.. Barnmorskan trodde på 15kg i början av min graviditet så isåfall är det bara 0,5kg kvar, vilket jag inte riktigt tror på eftersom bebisen kommer gå upp 0,5kg i veckan fram till förlossningen från och med nu. Mina fötter har börjat svullna och är som två klumpar, så från och med nu kommer jag använda stödstrumpor som gamla tanter gör, sexigt! Jag är jättetrött just nu, jag orkar nästan inte göra någonting förutom att vara med familjen och bara ta det lugnt. Det är väl ett sätt för kroppen att ladda inför förlossningen.

Emma kommer snart hit med en film, vi ska kolla på film och mysa. Det regnar ute och jag är trött så det passar perfekt med lite film och systermys!

Krille och jag lyxade med middag på Pacos igår kväll. Det kommer inte bli av lika ofta när Wilma kommer, så man får allt passa på så länge man kan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0