19maj

Idag har jag tänk att jag ska börja sy på min amningskudde, har hittat ett mönster på internet som jag tänkte sy efter. Köpte ett mysigt tyg förra veckan. Får hoppas att det blir en fin kudde, jag har inte sytt sen högstadiet så det kan bli precis hur som hellst!

När Krille har slutat jobba ska vi och hämta ett skötbord som vi har fått utav Camilla. Två lådor är fyllda med bebiskläder här hemma, Wilma är bortskämd redan innan hon har tittat ut och mer kläder ska hon få utav Camilla ikväll, det gillar vi:)

Har precis beställt lite kläder ifrån H&M. Det blev en bikini, en klänning till mig och lite saker till Krille. Det skulle komma redan nästa vecka!

Jag mår illa idag och det trycker på överallt. Svårt att andas har jag och det känns bara allmänt jobbigt. Värmen hjälper knappast till även om man blir på mycket bättre humör av att det inte regnar! Ikväll ska Krille och jag gå och sätta oss på någon uteservering någonstans eftersom det är så härligt väder ute, hoppas att det fina vädret håller i sig tills kvällen bara. 

Nu ska jag sätta igång med amningskudden, kanske lägger ut en bild på den sen beroende på hur snygg den blev;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0