Grattis vännen!

Det är den 23mars idag vilket betyder att Tammie fyller gammal kärring! GRATTIS GRATTIS! 20år är hon nu och jag tyckte allt att hon hade fått några gråa hårstrån sen sist vi sågs.. Tammie, Emma och jag sågs på stan för en fika på Java innan hon skulle ut med sina kompisar. Jag tryckte i mig en äppelpaj och en lite chokladkaka på java, Chokladkakan var till emma ifrån mig men det var svårt att låta bli när den såg så god ut.. Vi var på systemet också och Tammie handlade för första gången. Jag kom på att jag aldrig hade handlat på systemet. Kanske ska göra det snart för själva grejens skull? Jag har ju en pojkvän som kanske vill ha några öl i helgen. Det är dags att handla på systemet! Jag är retard, och helt efter men nu är jag redo ;) Vi tog en sväng förbi klädesaffären Anna Lindbergs och sen provade vi olika läppstift på Kick´s, jag passar absolut inte i läppstift! Hade tänkt köpa ett men så blev det inte eftersom jag såg ut som en tant.. Sen gick vi vidare upp på stan och kollade lite men jag shoppade inte en enda grej! Skulle behöva någonting tills i helgen när Tammie har sin 20års fest! Nu har nästan hela inlägget handlat om Tammie så nu byter jag samtalsämne..

Jag gjorde en supersur milkshake förut, den blev faktiskt inte lika god som den ser ut. I den hade jag: Hela bär som jag mixade med en stavmixer, lite grädde och glass.. Skulle nog behövt lite socker i för att få bort sursmaken. Ska tänka på det nästa gång jag gör en..

Nu ska jag titta på tv och pussa lite på min pojkvän!


Min suraste milkshake som ändå blev ganska snygg ;)

Kommentarer
Postat av: tammie!

taackar för gratulationerna :D !!

jag vill också ha milkshake, sen ser sjukt god ut, precis som du säger :)

2010-03-26 @ 12:02:39
URL: http://misskoleilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0