7mars

Jag sitter och pustar ut efter att Krilles familj har varit här, 11st kom hit idag och åt mat! Det måste verkligen vara jobbigt att ha en stor familj! Krille har 7st syskon. Jag som tycker att det är dyrt att köpa mat till Krille och mig en månad, hur dyrt är det inte för hans familj då? Jag ska högst ha två barn :)
Sen får det räcka. haha!

Vi bjöd på lasagne och det blev jättegott, till efterrätt fick dom glass och chokladsås och chokladbollar!

I lördags var jag med mamma och syster på repetionen av melodifestivalen. Jag tyckte faktiskt att Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart, var bäst live. Söta smågubbar! Trodde helt klart att Alcazar skulle gå vidare.. Men tokigt fel hade jag! För det var Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson som gick vidare.. Det trodde jag absolut inte att dom skulle göra.

På kvällen var det fest hos Krilles syster och vi gick hem ganska tidigt för då skulle alla ut på krogen och det orkade inte vi. Så vi gick hem och kollade slutet på melodifestivalen och hade mysigt! Vi har det bra, Krille och jag! :)

Idag har Krille och jag varit i Kumla, av någon konstig anledning åkte vi dit och handlade mat istället för att handla här i Örebro, jag köpte mig en skitsnygg lila våg så jag ska hålla lite koll på hur mycket jag går upp i vikt. Sen hittade vi en rolig bok som man ska fylla i när man ska bli föräldrar. Sånt som man kanske vill läsa om några år när man glömt bort datum och annat sånt roligt. Har inte kollat igenom den så jättenoga än för det tänkte jag att vi ska göra när Krille kommer hem ifrån gymmet.

Efter att vi hade handlat skulle jag bjuda min fästman på bakadpotatis eftersom den är så himla god på "Svea´s" i Kumla, men dom serverade inte lunch på helger så vi tog en varsin smörgås och en varsin munk liknade bakelse, vi tävlade om vem som klarade sig längst utan att slicka sig runt munnen och Krille vann eftersom jag skämdes lite för honom när han hade socker och kräm i hela ansiktet!! Så pinsam pojkvän har jag ;)

Imorgon är det måndag igen och jag ska till skolan och plugga gärnet! Hoppas att den här veckan går lika fort som alla de andra veckorna har gjort. Synd bara att helgen går lika fort!

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0