5mars

Igår köpte jag en hel del på marieberg, det blev en väldig massa ifrån Gina Tricot fast Amanda och jag bestämt oss för att det bara finns tråkiga saker där. Vi hade visst fel för jag hittade allt möjligt där som jag köpte och känner mig helt nöjd med!

Idag har jag varit på banken och efter det åt jag pizza med mamma, pappa och krille. Efter det åkte vi till EM-möbler och skällde på dom eftersom våran svindyra och nya soffa redan har gått sönder. Jag är ganska trött på möbelaffärer just nu.. Men jag hoppas att dom fixar den åt oss! Sen åkte mamma och jag till Stadium och jag hittade en jättefin mössa som jag köpte. Blev som kär i den! :)

Ikväll är det lets dance och sen mitt favorit program SOLSIDAN! Men innan det ska krille och jag ta en promenad och röra lite på fläsket!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0