29mars

Wilma sparkar mig i sidan när jag sätter på musik, hon kanske blir dansare som sin moster :) Krille hörde skruttungens hjärta i helgen, genom att lägga huvudet på magen. jag vill också kunna höra, men jag får ju känna sparkarna istället. Vilket han också vill kunna göra :)

 Jag väntar på att Krille ska komma hem, dagen känns mycket kortare idag. Kan bero på att jag vaknade halv 12 idag (sommartid) Vi ska åka hem till Desse och fika när han kommer hem. Så jag ska sätta fart och göra mig iordning nu!

Lägger ut en bild på min graviditetskalender :)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon kanske inte gillar din musiksmak bara :)

2010-03-29 @ 18:15:43
Postat av: Frida

Du är så negatiiiiv Amanda! :P

2010-03-29 @ 21:10:30
Postat av: Amanda

Realistisk bara ! Men jag gillar den ! ;)

2010-03-30 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0