28mars

Gårkvällen var mycket trevlig, vi satt på liquid nästan hela kvällen. Träffade Josefin som jag inte har träffat på himla länge, hade nästan glömt hur underbar den tjejen är, helt galen, full och bra! Vid halv tolv skulle alla vidare till strömpis till och med min karl men jag var inge sugen på att stå i milslång kö så jag åkte hem. Några timmar senare blev jag ihjälskrämd utav att någon kastade en stor snöboll på fönsterrutan, trodde att hjärtat skulle hoppa ut halsen på mig men som tur var så var det bara mitt lilla fyllo som kom hem. Snacka om att jag trodde de var någon som tänkte bryta sig in i lägenheten eller något. scary ;)

Idag vaknade jag vid halv tio och hade fått ett sms av pappa där det stog "glöm inte att ändra tiden till sommartid idag" SHIT va skönt det är att få ändra tiden, det känns som att det är ännu ett närmare steg sommaren och bebis! Underbart! Vi åkte med mamma och pappa till bauhaus och hittade en matta till v-rummet sen vidare till h&m och där hittade jag en blommig klänning, en rosa mama t-shirt och en mama t-thirt där de står " I love my bump". Efter det åkte vi till Ikea där vi köpte massa saker till vardagsrummet. Bla en tvbänk med tillhörande överskåp. Nu börjar lägenheten kännas som ett hem :)

Ikväll ska jag titta på falk och innan det ska jag göra godaste maten, det blir kött med potatis, sås och gelé. Riktig söndagmiddag ;) Hoppas att Krille har hunnit hem tills maten är klar så jag slipper känna mig så ensam ;)







Mitt hjärtegull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0