26mars

Mamma och jag var på stan nästan hela dagen igår. Jag köpte en blus, en halsduk, ett halsband och ett linne. Hittade massa fina kläder som jag inte kan ha för jag har blivit en tjockis :) Monki öppnade i Örebro igår och jag har längtat efter att få gå dit, men det var så mycket människor där igår att man inte orkade gå in. Får ge det en ny chans i helgen!

Jag har sovit superdåligt inatt och vaknade ändå halv sju när Krille smällde igen ytterdörren för att gå till jobbet. Jag kunde inte somna om och nu sitter jag framför datorn och försöker fördriva tiden lite. Äntligen fredag och ikväll blir det middag på Saigon! :)





Kommentarer
Postat av: amnaandaa

Saigon lät gott dit ska jag försöka ta mig :)

2010-03-27 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0