24mars

Jag sitter här och är lite smått irriterad på att mitt körkortstillstånd aldrig vill komma, när ska jag få mitt körkort egentligen? Vill ju kunna ta bilen och hitta på saker på dagarna och slippa sitta här hemma och glo. Min syster fick sitt körkortstillstånd idag och vad jag vet så skickade hon in det förra veckan, själv skickade jag in mitt i november!! Skulle bara förlänga skiten och var klar för uppkörning. Hoppas att det kommer inom den närmaste tiden så jag kan köra upp innan magen är allt för stor så jag inte når ratten ;)

Nu ska jag baka citronkaka tills krille kommer hem, så ska vi fika lite. Mitt shoppingsug tar aldrig slut och jag är toksugen på att åka till lager 157 och kika lite sen. Får se om jag hittar någonting tills Tammies 20års fest idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0