1mars

Jag gick nyss in på min bilddagbok och kollade på mina egna bilder. För ett år sen i April var vi ute och grillade för första gången! Man kan inte tro att det är 1mars idag och att man skulle kunna grilla om en månad. Det är för mycket snö ute, man blir nästan deprimerad av att det aldrig blir vår. Vi är värda en fin sommar i år efter den här skitjobbiga vintern!


Grillning, april -09

Det händer inte så mycket idag, jag väntar mest på att Krille ska sluta jobba för då ska vi ut och äta, det blir Ågatan om jag får bestämma. Det inte varje dag man har råd att gå dit så jag tycker att vi passar på att vara sluga när chefen betalar! Det blev ingen utgång för Krille och mig i lördags. Desse och några kom hit och drack öl istället, trevligt trevligt!

Bebisen i magen sparkar och rör sig jättemycket just nu. Imorse lekte vi " trycker du på mig så trycker jag på dig-leken" Det är riktigt mysigt att vakna och känna bebisen sparka! Det är vid sånna tillfällen som man vill att Krille ska vara hemma och känna på magen istället för att jobba. Det är tråkigt och ensamt när han är på jobbet!Tur att jag har min bebismage och mina goskatter..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0