19mars

Äntligen fredag!

Jag ligger i soffan och har nyss ätit special K red berries som har blivit min favorit frukost dom senaste veckorna. Till det har jag fil med smak av hallon/blåbär. MUMS! Jag väcktes jättetidigt imorse, redan halv åtta. Krille hade försovit sig och stressade runt i hela lägenheten, jag kunde inte somna om när han väl hade kommit iväg till jobbet så det var bara att gå upp. Katterna är överbusiga idag och river hela lägenheten känns det som. Så just idag vill jag bli av med dom! Måste försöka få iväg dom innan juli, även om jag inte vill för dom är ändå mina små älsklingar!

I morgon ska nog jag och syster kolla på Krille när han spelar fotboll hela dagen, korpen har turnering! Ska bli roligt att se. Min kusin August ska också vara med och spela! Får se hur vi gör, men det skulle vara roligt att se dom spela. Efter det ska vi hem till min mormor och käka kvällsmat. Hon ska bjuda på kyckling med något gott till! Lät jättegott när hon beskrev vad hon skulle bjuda på.

Jag är sugen på att hitta på någonting med Krille ikväll, den här veckan har varit ganska seg och tråkig. Får se om vi hittar på någonting eller om vi stannar hemma och tittar på sista avsnittet av solsidan. Har för mig att det var sista ikväll..

På söndag går jag in i vecka 24 och nu är det dags att börja gå på rutinkontroller. På måndag har jag en tid hos BM vi ska mäta magen och ta prover om jag inte minns helt fel. Hatar att ta prover, men jag har börjat vänja mig nu eftersom jag har gjort det en hel del den senaste tiden. Jag känner mig superduktig!

Ska försöka fixa till bloggen nu, ser för taskigt ut!
Ha en bra dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0