18mars

Jag börjar nog blir shopping galen eller så är det bara så att jag börjar inse att jag har blivit det. Igår var jag och mamma hemma hos Linda och Lova och fikade på förmiddagen innan vi åkte till marieberg, jag köpte en jacka till min pojkvän på H&M , skitsnygg var den på honom! Vad passar han inte i kan man ju fråga sig? Snygg bullen. Men från och med nu måste jag börja hålla i mina pengar, de få som finns kvar.. Får se hur det kommer gå!

Efter en finlunch på Mcd, åkte vi till farmor och farfar för att syster skulle rida. Jag stannade hos farmor och pratade lite med henne, hon är himla mysig min farmor. Man kan nog prata och diskutera med henne om allt.

Krille och jag gjorde en jättegod kyckliggryta med bulgur och stekt svamp på kvällen och så halvsov vi i soffan framför tv:n. Läkarna har sagt att jag ska ta det lugnt., så det är nog bäst att jag lyssnar på dom. Idag kommer Amanda hit, måste se till att hinna med lite plugg innan hon är här annars går hela min tidsplanering åt h*lvete. Hon ska låna min svarta pennkjol till maskeraden som hon ska på imorgon. Jag ångrar att jag tackade nej till att följa med.. verkar som en rolig fest!

Nu måste jag sätta lite fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0