16mars

Jag sitter och äter kinapuffar och är helt slut efter en heldag på sjukhuset, åkte dit vid lunch för att dom tyckte att jag skulle komma ner direkt när jag ringde. Mamma följde med mig dit först och sen kom Krille dit och var med mig. Vi har fått suttit och vänta i timmar på läkare, tagit blodprover, kollat hjärtat på bebisen och massa massa.. Men dom hittar ingenting. Jag har bara nåt så grymt ont i magen, de verkar inte vara någonting vanligt som man får när man är gravid iaf. Eftersom dom inte säger någonting om vad de skulle kunna vara så man blir lugn.. Först tänkte dom lägga in mig för observation men tillslut fick jag åka hem. Skönt det, för jag hatar att sova på sjukhus! Blir det värre igen ska jag åka ner till akuten så får vi se vad som händer. Skönt att allt verkade bra med bebisen iaf!

Efter att Krille och jag varit på sjukhuset åkte vi och tog en varsin submacka på subway och sen åkte vi en snabbis till stadium för att köpa ett par gå-skor åt mig, nu ska jag börja promenara och bli duktigt tjej!

Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag vaknar upp utan värk imorgon! För då ska mamma och jag ha en heldag tillsammans, sen åker hon och pappa på semester :)

GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0