15 mars

Dagen blev inte alls som jag hade planerat, den blev grymt mycket bättre! Amanda kom hit vid tolv, vi åt mat med Krille på lunchen och sen solade vi lite på balkongen. Sen ringde Amandas bror August och ville träffas på stan, så han kom hit en sväng eftersom han inte har sett den nya lägenheten än och sen när Krille slutat jobba åkte hela gänget till stan och åt på Alfredos. Jag och Emma tog en varsin mixtallrik, supergott :) Jag fick ett fint armband av Agge också, så himla gullig kusin har jag! Tack tack Agge, om du nu läser min blogg :) jag blev jätteglad!

Imorgon får jag plugga en massa så jag kommer ikapp det jag hade tänkt göra idag. Jag är grymt trött på att ha allt hängandes över mig, önskar att det vore maj så jag slipper skiten!

Nu sitter jag och äter nötcream och väntar på att famljen annorlunda ska börja, det är sista avsnittet idag vilket jag tycker är jättetråkigt! Jag bara älskar familjen Johansson ifrån Älvdalen. Efter det ska jag gråta lite till spårlöst, det går inte att inte gråta till det programmet!

Får inte glömma skriva att Kristoffer har namnsdag idag, jag hade lite dåligt samvete eftersom jag glömt att han hade namnsdag idag, så jag bjöd honom på Alfredos förut. Hoppas att han är på bättre humör nu, men han glömde faktiskt min namnsdag den 18februari så jag tycker egentligen inte att han ska vara sur ;)

Nu har jag nog skrivit ner allt jag gjort idag, hoppas att det är intressant läsning! ;D

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0