13mars

VÅÅÅRKÄNSLOR!

Krille och jag kom precis in efter en mysig promenad i SOLEN! Nu ska vi äta mat och sen ska vi kolla på Krilles bror som spelar fotboll någonstans i örebro. Minns inte vart det var, kanske rosta? Ikväll är det melodifestivalen och mamma & pappa kommer nog hit och äter tacos med oss och myser ikväll.

Jag träffade Tammie Tamara Träben i förrgår! Vi gick på stan i fyra timmar istället för marieberg, kul med lite omväxling för en gångs skull! :) Jag köpte mig en vårjacka och solglasögon vilket behövs nu när solen skiner så mycket som den gör .. Sen köpte jag silver schampoo i hopp om att mitt hår skulle bli blondt istället för gult, men det blev blått i topparna och gult i hårbotten, så misslyckat! Nu återstår det att ringa sonia (min frisör) och beställa tid, såhär kan jag inte gå runt och se ut ;) 

Mina fötter har börjat bli svullna, lite obehagligt är det. Men jag ska börja använda stödstrumpor som gammeltanter gör, så blir det förhoppningsvis bättre! Jag har även tagit bild på min mage, men jag har inte orkat lägga in dom i datorn än tyvärr! Men dom kommer snart! :)

Igår fyllde mamma år och jag spenderade nästan hela dagen med henne, hon fick en skjortblus av mig som hon hade önskat sig. Grattis mami :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0