9juni

Jag har skrivit klart mitt förlossningsbrev, det är mycket att tänka på som man inte tänkt på tidigare. Vilken smärtlindring man vill ha, vilken förlossningsställning som blir bäst. Egentligen kan man ju inte bestämma exakt hur man ska ha det, man har ju ingen aning om hur det kommer bli egentligen. Men en liten aning har man väl. Ingen förlossning ser likadan ut. Krille tycker att det verkar mysigt att föda, han kan ju inte mena allvar. Såklart är det mysigt när bebisen är ute och allt är över. Men att just föda!? 

Vi har slagit vad om vilket datum bebisen kommer, jag tror att hon antingen kommer den 18juni eller 26juni. Krille tror att hon kommer den 29juni. Ska bli roligt att se vem som kommer närmast. Den som vinner ska bjuda den andra på någonting gott;)

Nu ska jag mumsa i mig hela min favoritchokladkaka (marabou premium lemon ginger) framför en av Sarahs filmer. Ibland är det ganska skönt att vara hemma ensam ändå!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0