7juni

Nu är det nära.. Bara 33 dagar kvar till beräknad förlossning!

Jag målade skötbordet svart idag och jag tycker att det blev ganska bra även fast vi hade färg i hela rummet när jag var klar. Krille tyckte dock inte att jag hade varit lika duktig.. Huvudsaken var ju att skötbordet blev svart och de blev det ju!

Hela kvällen har vi varit och fått information på Usö om förlossning, amning och vilka olika smärtlindring som finns. Bebisen väger nu runt 2,5kg och är ca 47cm lång, jag känner mig bara tung och otymplig just nu, men snart är hon här! Förhoppningsvis så ska jag stå ut med denna stora kropp i bara fyra veckor till!



Grill och mys med min Krillekrull.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0