23juni

Dagen blev inte som planerat, jag hade tänkt åka till mamma och pappa under dagen och sola. Men det var ingen bra idé när jag vaknade och kände mig riktigt risig. Så jag stannade hemma och har sovit hela förmiddagen. Jag hoppas på att jag mår bra till midsommar iaf, annars är det riktigt illa! Jag rekomenaderar inte att vara gravid och förkyld samtidigt. Det suger ganska mycket faktiskt.

Snart kommer Krille hem på lunch och jag hoppas att han stannar hemma sen, han fick jobba över på lunchen pga att något pucko på hans jobb bara lämnat allt sitt jobb och gått på semester. Klart att min karl av alla på hela stället ställer upp och jobbar över då. Hm,. Trött man blir på respektlösa svin. Jag vill ha Krille här när jag mår bajskotte ju..

Nu är det lite mindre än två veckor kvar tills vi får träffa våran lilla tjej för första gången. Det är helt otroligt, man förstår inte att det är sant. Jag laddar för fullt och hoppas att jag är frisk tills det planerade datumet är, annars kan dom skjuta upp hela grejen och det vore hemskt! Jag har ställt in mig nu, så nu får hon banne mig komma på det datumet också!

Nu ska jag göra färskpotatis, sill med gräddfil och lite sallad. Riktigt svensk mat. Krille får korv ist för sill, han har inte riktigt växt upp och lärt sig äta all mat än. Som ett litet barn är han, eller så gillar han bara att bli lite specialbehandlad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0