1juni igen

Mina fötter är uppsvullna efter att ha gått på stan och sen hem. Tårna har till och med börjat domna bort, ska det vara så?! Jag luktar en massa brunutansol, spyr nästan utav den lukten. Men man får lida pin om man ska bli fin..

Vi åt på la baguette eftersom de var det enda ställe som låg i skuggan. Jag fick sju riktiga tjejfilmer av Sarah som jag ska fördriva tiden med när jag har tråkigt. Hon tänker på allt den tjejen, tack! Så nu ska jag ta min nya lilla söta dator och titta på någon utav filmerna och vänta på Krille som snart kommer hem ifrån jobbet. Ikväll blir det nog minigolf om mina fötter tillåter det.

Det känns faktiskt som helgen snart är här igen! Och Gravida Frida går in i vecka 35 på fredag:)



Kommentarer
Postat av: Sarah

Sarah den underbara :D det gillar jag!! klart jag måste ju tänkta på allt du inte tänker på :P hur skulle det annars gå :D!

2010-06-01 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0