1juni

Ett snabbt inlägg innan jag ska upp på stan och träffa Sarah den underbara!

Helgen var lika bra som den alltid blir med min favorit fästman, vi var på marieberg och shoppade åt våra mammor men mest till oss själva. Denna helg gick på runt 8500kr. En dator till mig, en data skärm till honom och lite smått och gott. Det går nästan alldeles för lätt för oss att shoppa.. Jag hoppas att min favoritmamma blev glad för presenterna hon fick av mig! Vi grillade med min familj och vi hade de så bra som bara vi kan. Jag fick också morsdag present, Krille och Wilma hade pratat ihop sig sa han;) hah! Söta dom är.

Nu hinner jag inte skriva mera. Får uppdatera mera senare helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0