12juli

Dålig uppdatering på bloggen, jag vet! Men jag njuter för fullt. Dagarna går superfort och det är redan två veckor sen Wilma kom till världen. Det går toppen, och alla mår bra. Wilma är världens snällaste bebis och skriker bara när hon vill ha mat. Skönt att man fått en sån mysig bebis. Jag har gått ner 10kg hittills och det är underbart att känna sig lite lättare igen! Nu är det bara 7kg kvar sen är jag nere på den vikten som jag vägde innan jag blev gravid. Det är sjukt vad man uppskattar att ligga på mage efter en graviditet ;)


sista bilden innan Wilma kom ut. Vecka 38+4









Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad söt hon är :D måste komma hem och hälsa på er snart innan hon hinner bli så stor att man inte känner igen henne :o

2010-07-12 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0