13januari

Jag åkte till skolan vid ett eftersom jag och läraren hade bestämt att jag skulle dit då, men hon hade inte tid med mig när jag kom dit, så det var bara att åka hem igen.. Jag blir skapligt irriterad för det här är inte första gången som jag åker dit helt i onödan. Stackars morfar som skjutsat mig dit bara för att det är så kallt och halt :/

Jag är galet trött på allting och känner mig bara nere just nu.. Skulle behöva träffa Amanda lite. I eftermiddag tror jag att hon och malin kommer in till örebro och tar en fika med mig, skulle vara mycket trevligt att få komma ut en stund och göra någonting annat än att sitta här i lägenheten helt ensam.

Min pojkvän som har hoppat av skolan och börjat jobba igen, har inte lika mycket tid med mig längre på dagarna.. Jag kan knappt ringa och prata med honom i telefonen. Det känns lite trist. Jag är ju van vid att han är hemma med mig typ jämt och att vi kan hitta på saker tillsammans. Men det kommer absolut inte vara samma sak nu när han har bestämt sig för att jobba istället..

Packningen kommer jag få sköta nästan helt själv eftersom han jobbar, och jag vet inte allt jag kommer få göra helt själv. Som jag absolut inte hade räknat med. Allting ändrades bara över en natt då han bestämt sig för att börja jobba istället. Men men, allting löser sig! De är bara så tomt och tråkigt utan honom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0