.

Jag är inte på bra humör alls. Soffan som jag har köpt och är så himla kär i, är för stor. Det kommer vara 1,5meter att gå på emellan tv:n och soffan och det känns lite för trångt. Vi fick ritnignarna idag och har inte kunnat kolla det tidigare. Så imorgon ska vi tillbaka till jakobssons möbler och byta soffan till en likadan fast storleken mindre. Som tur är har man ångervecka!

För att jag skulle bli på lite bättre humör, åkte krille och jag iväg och kollade på andra soffor. Men hittade ingen som passade oss. Vi köpte lite småsaker på ikea och så köpte vi en ny dammsugare på net on net.

Ikväll ska vi käka god mat och kolla på lets dance. Vi får helt enkelt ha matbordet i vardagsrummet ett tag. Men det fungerar! Man får tänka på barnen i afrika ;) Senare ska vi träffa Amanda och Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0