.

Jag tränade med min syster igår, även fast jag är sjuk. Men jag tog det lugnt! Efter att vi hade varit duktiga på gymmet åkte vi hem till mamma som hade gjort världens godaste köttbullar till oss, hon är bäst på att göra köttbullar! Krille sålde våran soffa medans jag var på gymmet, så nu har vi ingen soffa att sitta i på kvällarna eftersom den nya soffan inte har kommit än. Men vi klarar oss i ca tre veckor tror jag!

 

På kvällen åkte vi och skulle titta på en bil till krille, som han också köpte. Det är en Volvo 244 som han länge har velat ha. Så ingen är lyckligare än vad han är just nu!;)

 

Sen köpte vi med oss pizza hem, och efter det åkte vi en tur med nya bilen och krille sladdade såklart! Hm .. Man kan ju fundera lite på varför han ville ha en bakhjulsdriven bil..

 

Idag ska jag börja kolla igenom vilka kläder jag ska ha kvar och vilka jag ska slänga innan flytten, det är inte alls långt kvar nu! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0