20januari

Jag träffade Josefin och Tamara och åt lunch på Alfredos igår (sämsta maten) och sen gick jag runt och shoppade lite när tjejerna åkte hem, jag köpte massage olja eftersom det står i alla böcker att ens partner gärna får massera rygg och fötter under graviditeten. Och så köpte jag en träningströja till Krille, så nu kan han inte skylla på att han inte har några träningströjor när han ska iväg och träna, för nu har han fått två stycken av mig!

Idag har jag ingenting planerat mer än att jag ska till doktorn vid lunch. Mormor följer troligtvis med mig dit för sen ska vi och äta lunch tillsammans. Hon är så söt min mormor, hon skrev ett mail igår och tyckte att det var dags att ses snart. Varje gång skickar hon med någon rolig bild eftersom hon precis har lärt sig hur man gör det. Jag la undan en vinterjacka på stadium igår, som jag ska bestämma mig för idag om jag vill ha eller inte.. Men jag tror nog att det blir den.

Jag tror att jag börjar inse mer och mer att det faktiskt växer ett litet liv inuti min mage, jag har inte riktigt fattat att det gör det tidigare. Jag ser stor skillnad på magen för varje vecka och jag bara njuter av att se skillnaden, det betyder ju att bebisen där inne mår som den ska. Jag kan snart inte ha mina vinterjackor längre, min favoritjacka har gått sönder i dragkedjan och alla små tajta kläder har jag gett bort. När jag ska sova känner jag att Han/hon sparkar och bökar runt i magen, Det är en fantastisk känsla som inte går att beskriva :)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag göra mig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0