18januari

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och äter gratis mat. Imorse gick jag upp klockan åtta även fast jag somnade vid fem, det var duktigt gjort av mig tycker jag! Jag åkte till skolan och fyllde i massa papper. Snart somnar jag på soffan.. Tror nog att jag kommer somna så fort jag lägger mig, så trött är jag! Frågan är ju varför jag skriver en onödig blogg när jag är så trött. Men det är väl just därför kanske, jag vet inte vad jag gör helt enkelt;) I eftermiddag ska jag till doktorn och kolla hjärtat, det är ingenting allvarligt utan bara en vanlig koll:) Jag gör det kanske en gång om året för att se att allt är som det ska. 

Man börjar längta så grymt mycket till sommaren när man ser alla mysiga sommarbilder! Lägger upp några vackra. Sen ska jag sova!


Krille och Systeryster <3

 


Amanda och Charlie (hunden) i båten vid sommarstugan.


Grillkväll i rävgången, Amanda och Emma ;)



Nu säger Carlie och jag GODNATT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0