24januari

Hela helgen har vi flyttat över saker till ett förråd, snart är lägenheten tom och det börjar kännas på riktigt nu! I veckan ska jag städa, mormor kommer kanske och hjälper mig att göra sånt jag inte kan göra så inte ryggen går av på mig igen! Vi sliter ut en generation i taget tycker jag låter bra!

I fredags var vi på en lokalfest i Nydalen som ligger några mil utanför Askersund. Folk blev fulla och dansade på borden ;) Super rolig kväll!

Igårkväll var Krille och jag på Pacos och åt kvällsmat, svingott! Och efter det åkte vi hem och kollade på Robinsson. Desse följde med oss hem en stund eftersom hon jobbar på Pacos :) myspys

Vi ska snart köra iväg ett lass med saker igen, sen har vi bara sängen och tv:n kvar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0