22januari

Jag längtar tills vi kan börja köpa små söta kläder till våran lilla bebis, vi har redan köpt lite småsaker eftersom jag inte har kunnat hålla mig. Men nu tror jag att jag kan vänta de få dagarna som det är kvar tills vi får reda på könet. Just nu sitter jag och kollar på massa hemsidor på bebiskläder och man blir ju bara toksugen på att beställa allt!

Huvudvärken har gjort att jag inte har kunnat göra så mycket åt våran lägenhet idag, men nu börjar den släppa så jag ska nog göra ett ryck snart. Ikväll ska vi antingen packa och greja eller så ska vi åka på fest hos Lina! Vi får se hur det blir med det. Men det skulle vara roligt att åka på fest, det var ett tag sen sist!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0