21januari

Mormor bjöd mig på gratis mat hemma hos henne igår, jag fick fisk och färskpotatis. Sen åkte vi till bra och begagnat för dit åker hon nästan varje ondsag eller lördag. Efter det fick jag åka och kolla på soffbord på Mio möbler, och jag har hittat ett bord där som jag gärna skulle vilja ha och nu fanns den med på rean! Så vi får se om jag kanske köper det innan rean är slut.. Mormor och jag åkte och fikade hemma hos mig i röran bland flyttkartonger och grejer, pappa kom också hit :) Och sen åkte krille och jag och köpte jackan på stadium, jag köpte samma jacka fast i en annan färg. Det blev en grå istället för den rutiga, jag tror att man tröttnar på den rutiga fortare. Lägger upp bild!



Idag ska jag till doktorn, IGEN! Jag tog fel på dag igår så jag ska dit idag istället.. Och efter det ska jag nog bara hem och städa och greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0