16januari

Jag har packat och grejat hela nästan hela dagen, krille stannade på vägen hem och köpte saigon åt oss på lunchen. Jag fick min favoriträtt den här gången också! Minns inte vad den heter nu bara.. På kvällen åkte vi på kalas hos mammas kusin. Och där har vi varit hela kvällen, mycket trevligt!

Imorgon ska amanda komma hit en sväng, hon ska bla. hämta sin säng som hon har fått av mig! Ska bli skönt att bli av med allt vi har på vinden/ källaren. Ett steg närmare flytten! vi har tre st 120sängar, en soffa, soffbord, massa tv aparater och massa annat sånt. Tänk vad man ändå samlar på sig under ett och ett halvt år! Men nu ska allt sånt bort :) Tänkte bara skriva av mig lite, nu ska jag sova. GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0