15januari

Tammie kom hit efter att jag hade rensat alla de snygga och för små kläder jag har, vi drack te och åt massa kakor. Och så hjälpte jag henne att fixa till hennes blogg, så nu är den fin igen! www.misskoleilat.blogg.se Titta hur snygg den blev! Senare på kvällen gjorde vi supergod tacos. Krille jobbade över så vi slapp honom nästan hela kvällen! :)

Idag ska jag och klippa mig, inte för att det behövs utan för att det är så skönt att sitta hos frisören och bli ompysslad. Så jag tror inte att jag kommer klippa mer än några cm. Mamma och jag fick något spontanryck i veckan och bokade tid för båda två. Skitsnygga ska vi bli!


Tammie och jag studenten -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0