It´s a girl :)

Flytten har gått bra, vi bor i en jättefin lägenhet nu och jag älskar att ha ett sovrum! Hela veckan har vi fixat och gjort iordning så till helgen kommer vi vara helt klara med allt som behöver göras.. Soffan som jag har beställt ifrån jakobssons kommer inte förrens v.11 för den är försenad så just nu har vi en lånesoffa ifrån jakobssons som är FUL! Känns inte så roligt att flytta in i en ny lägenhet och inte kunna göra det helt klart, men det är som det är..
Vi har fortfarande inte något internet hemma i lägenheten, så nu sitter jag hos mamma och pappa och uppdaterar bloggen och kollar mail osv. Krille slutar snart jobbet och ikväll ska vi göra god mat och mysa framför någon film. Jag älskar Krille, jättemycket!

Vi var på RUL (rutinultraljud) igår och fick se våran lilla bebis. Krille och jag har längtat så efter den dagen! Allt såg bra ut och den hade blivit större sen sist. Datum för beräknad förlossning är den 10juli. Jag är alltså i v.18 nu. Men jag känner mig inte så gravid än, det kommer förhoppningsvis när bebisen börjar röra på sig mer vilket den gör mer runt v.20 någongång. Vi fick också veta att vi ska få en liten tjej och det tycker jag är superroligt, nu kan vi köpa små rosa kläder och sånt som jag har längtat efter att få göra! Krille hade hoppats på en kille eftersom har redan har 6st systrar och en bror.. Men han verkar glad ändå som tur är, illa annars!

Nu ska jag gå ner till min systeryster och ta hand om henne,hon är sjuk idag. Jag köpte med mig en "tyck synd om påse" till henne, så jag hoppas att hon är frisk snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0