27februari

Godmorgon! Jag fick sova längre idag än vad jag brukar göra, jag brukar annars vakna när Krille åker till jobbet vid sju. Men idag sov vi ända till tio! Det är värt så himla mycket att få sova ut ibland.

Idag ska mamma och jag åka och köpa en byrå och lite saker på Ikea. Har egentligen ingen lust men det behövs. Krilles bil gick sönder igår, så pappa och Krille åkte och fixade med den nyss, hoppas att det går fort så vi hinner gå ut ikväll! Det tar alltid längre tid än vad som sagts så vi får se hur det blir.. Vi tänkte gå ut och äta på Ågatan och sen efter det kommer Krilles syskon och några hit:) Ska bli roligt!

Under graviditeten har jag gått upp 5kg, Vågen står nu på exakt 60kg! Jag tycker fortfarande inte att det syns så stor skillnad men det är kanske för jag ser mig själv varje dag. Jag börjar få lite mage nu, och de syns att jag är gravid och inte fet. Jag har ännu inte fått bristningar på magen och det är jag glad för, men på rumpan har jag fått lite bristningar.. Hoppas att de försvinner efter graviditeten för snyggt är det inte ;) 

Jag är nu i vecka 20+6 och jag har 133dagar kvar till beräknad förlossning! Imorgon går jag in i vecka 21. Tiden går så himla fort! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0