26februari





Jag bakade semlor till mina kära vänner igår, men de blev helt totalt misslyckade! Hårda semlor blev det, men dom åt och såg glada ut. Grädden var ju iaf god ;) Sen blev det en sväng till Marieberg, jag köpte en jättesöt mammatopp och lite annat fint. Hittade ingenting till lägenheten, har tröttnat på att shoppa sånna saker..

Ikväll är det solsidan och jag längtar! Det finns nog inget program som är bättre.

Imorgon ska Krille och jag ut och käka på kvällen. Chefen på hans jobb skulle bjuda oss eftersom Krille jobbar så bra :) Roligt att det går så bra för honom på jobbet! Gratis är gott.


Kommentarer
Postat av: tammie!

vill du prova ett annat recept som jag har? (:

2010-02-26 @ 11:41:46
Postat av: tammie!

vill du prova ett annat recept som jag har? ;D

2010-02-26 @ 11:43:47
Postat av: frida

Jaa, de vill jag göra :) Så kan jag visa dig att det var receptet det var fel på och inte mig;)

2010-02-26 @ 11:44:40
URL: http://forsbergfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0