24februari

Någon som skulle kunna ta hand om mina katt tjejer?
Jag älskar verkligen mina kissekatter, men det fungerar inte att ha kvar dom när bebisen kommer, tyvärr. Det jättejobbigt att göra sig av med dom.. De skulle trivas mycket bättre ute på landet eller någonstans där de slipper vara instängda i en lägenhet. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Hoppas att det löser sig med dom! Vill egentligen inte göra mig av med dom alls..

Jag håller på att göra fint här hemma, tycker att det borde bli mysigt här snart! Vi har snart bott här i en månad men det är längt ifrån klart.. Skulle behöva köpa en matta till v-rummet ett soffbord och massa annat smått. Känns inte som att jag har gjort annat än att shoppa till lägenheten, men det verkar aldrig bli klart ändå. Emma kommer snart hit och ska hjälpa mig att fixa lite.

Igår var Emma och jag hos farmor och farfar och träffade lilla kusinen Elis. Mycket trevligt! Vi fick hembakta semlor av farmor, som jag sen tog receptet på så jag kan baka och bjuda på imorgon. Emma och Tammie kommer hit och ska mysa med mig imorgon! Jag saknar min Tammie!!!

I eftermiddag ska jag ta med mig Krille och träna! Måste börja röra på mig igen, jag har blivit lite för slö den senaste tiden ;)


Kommentarer
Postat av: Nenne

Grattis till bebislyckan =)=) Kram

2010-02-25 @ 14:50:20
URL: http://mammanenne.blogg.se/
Postat av: frida

taack så mycket :D

2010-02-26 @ 11:46:04
URL: http://forsbergfridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0