22februari

Den här helgen har vi bara tagit det lugnt. Vi var hemma hela lördagen och städade lite, hade tvätten och på kvällen gjorde vi god mat och tittade på melodifestivalen. I söndags (igår) åkte Emma och jag Krille till em-möbler och köpte en soffa, som vi ska hämta redan i eftermiddag! Det är stor skillnad på jakobssons och em- möbler vill jag säga! Sen stannade vi på gröna grodan och käkade lasagne och senare på kvällen kom mamma och pappa hit och fikade med oss. Helt bra helg, synd att det går så fort bara..







Nu är jag i v.20+1 och jag har redan gått halva tiden! Barnmorskan ringde mig i fredags och det är fullt normalt att ha sån värk i magen som jag hade. Känns jättebra att jag har pratat med henne nu iaf så jag slipper vara orolig! Den 22mars ska jag dit och göra första kontrollen. Spännande!





Magbilder






TJOCKIS! :)

Kommentarer
Postat av: bajsmanda

mysmage :D

2010-02-22 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0