17februari

Jag ska snart träffa mormor och morfar. Vi ska åka på utflykt en stund. Krille jobbar över till åtta ikväll så jag tänkte träffa dom och fördriva tiden lite.

Ikväll ska jag färga håret, det blir massa massa slingor! Hoppas att jag blir snygg.

Jag har jätteont i magen, det känns som mensvärk ungefär. Blir lite orolig så jag skrev till barnmorskan för att vara på den säkra sidan. Ska dit på rutinkontroll om några veckor, och jag kanske redan får komma dit nu. Vi får se vad hon svarar..

Jag har också bokat tid för 3d/4d ultraljud i Sthlm, hittade en sida med massa olika erbjudanden. Så den 30april ska vi dit, om jag inte minns helt fel. Ska bli spännande att se skruttungen igen!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0